Är någon produkt skadad eller inte fungerar som den skall, eller om du mottagit fel vara så skickar du en e-post till support@pgmgolf.se. Märk "Reklamation" som ämne. Skriv i mailet vad som är fel eller vad du inte är nöjd med. Bifoga även ditt telefonnummer så att vi kan kontakta dig om detta skulle behövas.
Vi läser igenom ert ärende och kontaktar er sedan via e-post eller telefon.

Jag har ångrat mitt köp, hur gör jag då?

Skicka en e-post till support@pgmgolf.se, och märk med ämne "Byte/Retur"

Skriv i mailet vilken vara det gäller och anledningen till byte/retur. Bifoga även ditt telefonnummer så att vi kan kontakta dig om det skulle behövas.
Vi läser igenom ert ärende och kontaktar er sedan via e-post eller telefon.
Sedan skickar du oss den produkt som du vill återlämna enligt ångerätten och anger ditt returnummer i paketet.

Jag vill byta storlek på ett plagg som jag köpt, hur gör jag då?

Skicka en e-post till support@pgmgolf.se, och märk med ämne "Byte/Retur"

Skriv i mailet vilken vara det gäller och vilken storlek du önskar. Bifoga även ditt telefonnummer så att vi kan kontakta dig om det skulle behövas.
Vi läser igenom ert ärende och kontaktar er sedan via e-post eller telefon.

SNABBAST HANTERING

  • Lägg ny beställning på samma produkt i rätt storlek.
  • Ange i kassan under ”Kommentar till kundtjänst” Byte finns registrerat.
  • Vi lägger med retursedel tillsammans med den nya beställningen.
  • Så snart vi mottagit returen från dig så återförs betalningen. Även eventuell fraktkostnad om ordern inte uppkom till fraktfrigräns.
    Kräver att du bor inom sverige.

Vem betalar returfrakten?

Du som kund väljer själv fraktmetod och hur du vill returnera produkter du skickar tillbaka enligt ångerrätten. Du står för denna kostnad.
Är det en retur av produkt på grund av reklamation/reparation så brukar vi oftast stå för denna kostnad. Detta beror på vad och när felet på produkten uppstått.

Hur lång ångerrätt har jag?

Du har 14 dagars ångerfrist vid distanshandel. Du skall alltså meddela oss om att du vill nyttja din ångerrätt senast 14 dagar efter det att du mottagit produkten.

Varför måste min retur vara oskadad?

För att vi skall kunna återbetala det pris som du betalat för produkten. Har den inte har samma värde när vi får tillbaka den så kan vi inte sälja den till ordinariepris. Produktens värde sjunker om den är använd eller har trasig butikspackning. De flesta kunder vill inte ha en begagnad vara till fullpris.